Często zadawane pytania


Ogólne

Twoja obecność podczas wizyt jest wyłącznie Twoją decyzją. Nie jest to wymagane, jedyną ważną rzeczą jest zapewnienie dostępu do nieruchomości na początku i obecność na końcu sprzątania, aby sprawdzić jakość usługi i zapłacić wykonawcy.
Wykonawcami wszystkich usług na platformie, z wyjątkiem "Pokojówek", są profesjonalne firmy sprzątające, które zapewniają wszystkie niezbędne profesjonalne środki czystości.
Po zakończeniu wizyty otrzymasz e-mailem formularz opinii. Możesz w nim ocenić pracę wykonawcy w skali od 1 do 10 gwiazdek. Wypełnij formularz szczerze, aby pomóc im zrozumieć, czy klienci firmy są zadowoleni z ich pracy.
Każdy Wykonawca na platformie udziela gwarancji jakości w ciągu 48 godzin od wykonania usługi. Jest to również okres, w którym aktywny jest formularz opinii. Gwarancja dotyczy wyłącznie jakości wykonanej usługi, a w przypadku reklamacji Wykonawca ponownie zwraca się do Użytkownika w celu zadośćuczynienia roszczeniu. Gwarancja nie obejmuje zwrotów pieniędzy.
Po złożeniu zamówienia za pośrednictwem platformy otrzymasz wiadomość e-mail potwierdzającą szczegóły rezerwacji, a także numer telefonu wybranej firmy. Dostęp do numeru telefonu można również uzyskać za pośrednictwem pulpitu nawigacyjnego, klikając nazwę firmy.

Rezerwacja

Proces rezerwacji odbywa się całkowicie online.
Po pomyślnym zakończeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem i szczegółowymi informacjami na temat zarezerwowanej usługi. Firma odwiedzi Cię w wybranym dniu i o wybranej godzinie
Po wybraniu firmy, daty i przedziału czasowego możesz dodać dodatkowe usługi do pierwotnej. W następnym kroku zobaczysz, jakie inne usługi oferowane przez firmę możesz połączyć.

Czas trwania i przedziały czasowe

Wybrany przedział czasowy pokazuje czas rozpoczęcia i zakończenia wizyty. Zespół dostarczy dokładniejszych informacji na temat oczekiwanego czasu zakończenia.
Każda firma ocenia, który zespół wysłać na wizytę, w zależności od wielkości nieruchomości i specyfiki zamówionej usługi. Zazwyczaj zespół składa się z dwóch do czterech osób.

Pomijanie/zmienianie wizyt

Wizytę można anulować online nie później niż o godzinie 18:59 poprzedniego dnia. Przycisk do anulowania wizyty znajduje się na pulpicie nawigacyjnym, a jego kliknięcie spowoduje anulowanie wizyty.
Wybraną datę/slot można zmienić za pośrednictwem pulpitu nawigacyjnego, klikając przycisk "Zmień". Zostanie wyświetlony harmonogram wybranej firmy w celu wybrania innego dnia/slotu. Zmian można dokonać najpóźniej do godziny 18:59 dnia poprzedniego.

Płatności

Jedynym sposobem płatności za usługi w Domestina, z wyjątkiem "Housemaids", jest gotówka. Płacisz bezpośrednio firmie po wykonaniu usługi. Żadne inne metody płatności nie są dostępne.
Tak, jedyną wymaganą rzeczą jest kliknięcie pola wyboru "Faktura" na stronie płatności i podanie danych firmy. Faktury są wystawiane przez usługodawcę, a nie przez Domestinę.